Grisstring och andra hemska glimtar

Det finns såna dagar när man får så här ont i magen och dödar alla. Eller vill iaf. Mår illa av dig!

JAG VILL BLI PÅNYTT FÖDD. PÅNYTT KÄR!
 Är så less på att  göra samma sak varje dag fast idag var annorlunda.
Ibland vill jag tillbaka till Spaaain så mycket, jag hade många fina stunder!
Fast mycket dåligt men jag bara gjorde vad jag ville, utan att bry mig för mycket. SKÖNT!



min hjärna är som tvätten i en torktummlare
snurrar runt och runt och runt som en tolvtummare
du tittar på min kropp det känns helt omtummlande
även om jag får panik här ner i golvbrunnen "bre"
känner du panik i ditt liv hela tiden sjung


Man kan sakna vissa saker mer än andra saker fast det borde vara tvärtom.
Ger mig rebellitet.
La Roux är lite bättre än mycket annat! Du är rätt mycket bättre än annat
Det finns så mycket jag måste hinna göra, så mycket jag måste se innan det tar slut.
Livsglädje på hög nivå. Vad gör man på kvällarna om man är nykter?
Vad händer om jag inte pussar på dom jag måste och dom jag vill..
Vad händer om jag inte kom hem igen, eller aldrig åkte bort. eller aldrig åkt bort.
Vad hade hänt om allt som för 5 år sen... vad har rätt att bestämma. bah
Tänk om jag fortfarande va okysst.. Jag önskar det va så. Jag hatar blogg.
Blir alltid så deppigt. Typiskt Madicken. Bränns runt mina ögon, bränns i min rygg, finns så mycket ilska!

Jag fattar inte hur jag orkar bry mig så mycket och bli så svartsjuk på ingenting.
Ge mig minneslucka också börja om från 0. Jag vill på riktigt..


Jag är alldeles för fet. Jag trodde inte det förrän jag fick bevis, hur lyckas jag ändå få ragg?
Jag fattar ingenting haha. Tack för att det finns folk som gillart tjockisar och mitt hääärliga smile.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback