Godnatt, snart!

Har haft en lång men trevlig dag så säg.
Jobbat och fixat så att jag kan sluta lite tidigare imorrn, peppa till lite inför kvällen!

Åkte till Viksjö direkt efter jobbet och käkade gomat och blev lite firad av mamma och hennes päron, det va trevligt! Fick min väska som dom köpte i Finland, inte som jag tänkt mig men absolut fin ändå :D
Sen nu har jag installerat massa saker på våran nyformaterade dator, awesome. Hoppas den håller nu heh
OCH Rickard kom och hälsade på och rökte litt! SUPERMYS ATT TRÄFFA HAN SOM ALLTID!
Tänkte nog duscha nu och lägga mig och läsa innan sömne kryper på för hårt!
Och Jesper ringde nyss, myspys. Kommer sakna imorrn kan man ju säga..
Men syns ju nästa helg... yey.. haha

PUSS LOVEYOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback