Marbella

Ja man kan ju inte säga mer än att bättre kan vi inte få det!
Lite rehab så här på sidan om är mycket välbehövt haha.
Har ju dock varit sjuk sen jag kom hit, men känns bättre idag, bara lite hosta nuva!
Orkar inte gå in på detaljer förutom att Anna bor finast! VI MÅR!

Drömmer så sjukt mysiga drömmar :) haha.
OCH JAG VILL BLI SÅ SJUKT BLOND!
Har ett svenskt nummer här hos Anna som inte kostar mer än ett vanligt samtal för er så vill ni ha nummer och höra min härliga röst så får ni skicka ett mail eller nåt eller bah skrika till på msn, min mobil har ingen täckning här.
Har bara pratat med mamma och Jesper på den, inte så kul att snacka med Jeppe dock. INGE GLA KILLE JU.
Jag måste ha tag på JOSSAN!!! yaya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback