Killing time

Ja nu har vi flyttat från den nya lägenheten.. 
Väntar som sagt att få flytta in i den nya, får komma in där sju ikväll.
så nu dödar vi tid på BOCACCIO med pints och gratis internet!
Nya lägenheten är LÄÄÄÄCKER typ. Måste bara skaffa jobb nu så jag kan stanna kvar :)
Har lämnat in CV på en skandinavisk resturang och skickat in ett moddat cv till sector... vilket jag skäms över,
allt blev fel och fyfan.. haha ne där får jag nog inte jobb, men lugnt, vill inte ha jobb där men behöver money mother ;)

Inatt när alla var tråkiga så drog jag mig upp till taket för att mysa sista natten med att kolla ut över fuengirola från the best view från vårat lilla mysiga ställe :D
Jag tyckte det va skitmysigt att bo i den där lilla 2an med 7-9 pers.. Trångt och gött hehe.. typ.

Men jaja kommer nog överlever i det nya hoodet, asnice jaja. fuckoff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback