I tried to live alone but lonely is lonely alone

JAG KAN INTE SOVA! klockan är inte ens 8.
men jag har ju börjat sova i soffan igen. men det funkar inte. den är för kort och oskön.
ÄR SÅ JÄVLA LESS.
och min mage bara kurrar och bubblar och dör hela tiden. bara gurrgurrrgurrr hela tiden. :(
dåliga matvanor kanske...... helt sick.
egentligen tänker jag gå ut snart. pallar inte sitta inne i lägenheten.
fast vi blir ju ändå utkickade på fredag haha. kul!
behöver ett jobb också! elite har ju stängt ner hahah så man är ju arbetslös for real heheh.
bara leta på. fan. har hahahah inte mkt pengar att leva på. dödn.
måste ringa ett otroligt obekvämt samtal snart. usch!
vill inte hem... inte än. om jag kommer hem så kommer jag hem för att JAG ska gifta mig men haha whatever.
boytoy mdick yes sir.
jag är iaf brun! och det är nice. alltså dödar magen snart!!!!!
äh nu är jag bara sådär skitless och allt men blir nog bättre under dagen.
och mika - any other world är bäst just nu!



soliga hälsningar allas eran madicken!

Kommentarer
Postat av: mikapika

vem behöver pengar när man har kärlek och öl? :D

och sol!!! fan. ni får ta och komma och hälsa på oss på cypern och söka jobb där istället ;);) MISSUUU

2009-04-09 @ 00:18:42
URL: http://pickadoll.blogspot.com
Postat av: Helene

Va brun och fin du är :D

Saknar er!

2009-04-10 @ 18:15:31
URL: http://modig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback